تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کشتی کروز دبی

تور کشتی کروز دبی

 

تور کشتی کروز دبی

 

کشتی کروز دبی یک کشتی مسافر بری و تفریحی می باشد که گنجایش آن 5600 نفر است. این کشتی هم چنین زمین های بازی زیادی مثل زمین بسکتبال , والیبال , بدمینتون و سالن نمایش آکروباتیک , سالن تئاتر و موسیقی و... را دارا می باشد. شما مسافران عزیز تور دبی می توانید در این تور آرامش محض را با خوردن شام روی کشتی و شنیدن صدای آب احساس کنید و از آن لذت ببرید. تور کشتی کروز دبی یکی از پر طرفدارترین تورهای تفریحی دبی در میان خانواده های ایرانی می باشد.

 


تور اتوبوس دریایی دبی

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

 

اتوبوس دریایی دبی یک وسیله نقلیه است که در خشکی به شکل اتوبوس و در آب به صورت یک اتوبوس دریایی عمل می کند. به این وسیله نقلیه wonder bus گفته می شود. این تور برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است و شما با این وسیله پس از گردشی در شهر وارد خور دبی می شوید و سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اتوبوس دارای امکانات و تجهیزات مختلف و مورد نیاز در مواقع ضروری می باشد , مانند:سیستم برودتی , جلیقه نجات و... .همچنین در این تور یک راهنما مسافران تور دبی را همراهی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد.


تور بالن سواری دبی

net valon savari dubai

شما مسافر تور دبی از داخل بالن  که به ملایمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سیپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متری بر بالای ریگزار سرخ هستند با آرامش کامل حس کنید و چشم اندازهایی را که در زیر پاهایتان می باشد را تماشا کنید. در تور بالن سواری صحرا را از جایی می بینید که کمتر کسی دیده بیابان عظیم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و کوههای نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبی را از سوی غرب می بینید.


تور غواصی دبی

net ghavasi dubai

برنامه های تفریحی و آموزشی غواصی برای نخستین بار بوسیله شرکت توریستی گلدن لند ، با حضور مربیان خبره اروپایی شرکت بین المللی پادی در امارات متحده عربی برای علاقه مندان تور دبی اجرا می شود .  همه دوره های آموزشی غواصی با مدرک معتبر از کشور انگلیس به شرکت کنندگان داده می شود. این آموزش غواصی دارای دوره های مختلف و با هزینه های متفاوتی می باشد که هرکدام علاقه مندان خود را دارد.


تور جت اسکی دبی

 Jet Ski Tours in Dubai

تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران دب

تور جت اسکی دبی

 


 

 

تور جت اسکی دبی

 

 Jet Ski Tours in Dubai

 

تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران تور دبی است. شرکت گلدن لند از مراکزی است که برای گردشگران این مرکز تفریحی را مهیا کرده است و  مربیانی با تجربه و جلیقه های نجات استاندارد برای این مرکز تفریحی تدارک دیده شده است. جت اسکی ها مدرن و جدید می باشند و میتوانید در آبهای بسیار زیبای سواحل دبی از تفریح سالم آب لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی را تجربه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.