تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

هتل های کوش آداسی

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی
هتل آداکوله از بهترین هتلهای پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعیت محلی هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی قرارگرفته و به مرکز شهر سه کیلومتر و تا فرودگاه هشتاد کیلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق می باشد که شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگی ،چهارده رویال سوئیت، پنج سویت ، و یک سوئیت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . این هتل دارای خدمات پستی و فکس و تلفن و اینترنت میباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحویل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی

رستوران :‌ این هتل دارای رستوران های مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

مطالب مرتبط :

 

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی  

 این هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی 5 ستاره و تفریحی ، در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع، در شهر کوش آداسی در  خلیج Camlimani قرارگرفته  و امکانات رفاهی، خدماتی متنوعی را از قبیل 1.2 کیلومتر ساحل و تفرجگاه ساحلی اختصاصی برای میهمانان مهیا کرده است. میهمانان  و مسافران می توانند محل اقامت خود را از میان خانه های ییلاقی ویا  اتاق های راحت که بعضی تلویزیون LCD دارند، انتخاب نمایند. از امکانات رفاهی هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی میتوان به رستوران ، استخر، زمین تنیس، بیلیارد، بسکتبال، پینگ پونگ و دارت اشاره کرد. تفریحاتی از قبیل قایقرانی ، قایقرانی با کانو ، قایق های بادی پرواز کننده و چادرزدن شبانه نیز ارائه می شوند. کارکنان هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ضمن ایجاد محیطی گرم، به میهمانان ومسافران در ترتیب دادن گشت و گذار های خود، یاری می رسانند. این هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی زیبا با طراحی و دیزانی که انجام داده میتواند محیطی آرام بخش را برای خانواده ها مهیا کند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل پنج ستاره آکوا فانتزی کوش آداسی

 

هتل و پارک آبی آکوا فانتزی در منطقه ساحلی افسوس کوش آداسی بنام پاموکاک واقع گردیده است. هین هتل برای افراد و خانواده هایی است که نمی خواهند حتی یک لحظه از اوقات لذت و خوشی خود را از دست بدهند. هتل دارای امکانات تفریحی برای تمامی مسافرین خود از کودک نوپا تا پدر ومادر بزرگها می باشد. 26 سرسره آبی، استخر های متعدد، رودخانه اختصاصی و بسیاری سرگرمی های متنوع دیگر از امکانات منحصر بفرد این هتل می باشد. اتاقهای هتل با اندازه ها و دکوراسیونهای متفاوت مناسب هر سلیقه و یا خانواده می باشد. کلیه اتاقها دارای بالکن اختصاصی، تهویه، تلویزیون و بسیاری امکانات دیگر می باشد. برنامه ها،‌تئاتر و موسیقی زنده سرگرمی نشاط آوری برای شبهای شما خواهد بود. هتل آکوا فانتزی کوش آداسی 80 کلیومتر با فرودگاه آدنان مندرس در ازمیر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

تفریحگاه ریچموند کوش آداسی ، در بهترین ترین نقطه قرار دارد. ساحل سنگی جذاب، زلال ، شفاف و مجذوب کننده، استخرهای سرپوشیده و روباز و سونا ، مرکز سلامتی و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و جکوزی می باشد فقط بخشی از امکانات و امتیازات این هتل تفریحی می باشد. هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی با انتظارات متفاوت اشخاص،فعالیت های متفاوت را مهیا کرده است و به مسافران و مهمانان ارزش قائل است . از غذاهای لذیذ و خوشمزه و رستوران فضای باز هتل استفاده کنید. فعالیت های ورزشی مانند: تنیس، مرکز بدنسازی،پینگ پونگ، بیلیارد، مینی گلف نیز از امکانات دیگر هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی می باشد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل اونورا کوش آداسی

 

 

 

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

 

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

 

 

 

در چهار کلیومتری ساحل دریای شهر کوش آداسی هتل اونورا واقع شده است . هتل دارای مجوعه ای ازکارمندان فعال و از قدیمی ترین هتلهای کوش آداسی می باشد. به تازه گی هتل بازسازی و طراحی شده و مکانی بسیار مجلل و مدرن و لوکس مناسب برای اقامت خانواده ها و زوجها می باشد. تمام سیصدو پانزده اتاق هتل برای اقامتی فراموش نشدنی با خدمات و امکانات مدرن مجهز شده است .هتل در نزدیک اکثر مکانهای دیدنی مانند: خانه مریم مقدس،‌ شهر قدیمی افسوس ، شهر سلکوک ، موزه باستان شناسی در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. در ازمیر فرودگاه ادنان مندرس هشتاد کلیومتر با هتل فاصله دارد. این هتل دارای فروشگاهی است که مسافران و میهمانان میتوانند از این فروشگاه دیدن و خرید کنند. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده ، استخر روباز و سونا نیز میباشد و میتوانید آرامشی را در هتل تجربه کنید.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتلهای استانبول

 

هتلهای پنج ستاره استانبول

 از جمله هتلهای لوکس و مجلل استانبول هتلهای پنج ستاره استانبول است که اکثر گردشگران و مسافران تمایل دارند در این هتلها اقامت داشته باشند هتلها به نحوی طراحی شده است که میهمانان و مسافران در استراحت و آرامش کامل اقامت خود را سپری نمایند. هتلهای پنج ستاره استانبول امکانات و خدمات زیادی برای پذیرایی از میهمانان خود تدارک دیده است . با امکانات بسیار خوب اتاقها و رستورانها توانسته اند مسافران و گردشگران زیادی را جذب شهر قدیمی و زیبای استانبول نمایند . عکس هایی از هتلهای زیبای پنج ستاره استانبول می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به هتلهای پنج ستاره استانبول سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل ددمان استانبول

 

 

هتل ددمان استانبول   هتل ددمان استانبول  هتل ددمان استانبول  

 

 

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول  هتل کرون پلازا استانبول  هتل کرون پلازا استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول  هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول  هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

مطالب مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

هتل های تایلند

 

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند ، در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است. هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد . هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای امکاناتی مانند: اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال، مرکز آب گرم ، استخر ،  یک باغ , یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند با رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

مطالب مرتبط :

تورتایلند

 

 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است  و خدمات رفاهی و تفریحی را  برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف  نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.

مطالب مرتبط :

تورتایلند
 
 
 
 



هتل 5 ستاره رویال ارکید در کنار "رودخانه پادشاهان" با منظره ایی باشکوه از این رودخانه و بازارهای شناور این رودخانه بنا شده . هتل رویال ارکید بانکوک تایلند پیاده تا مرکز خرید حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد . تمامی 740 اتاق هتل رویال ارکید بانکوک تایلند رو برو ی مناظر زیبای رودخانه و شهر است. هتل رویال ارکید بانکوک تایلند دادای امکانات درجه یک مانند تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ایی، چایساز، مینی بار، صندوق امانات و بسیاری از امکانات دیگر است.

 

 

مطالب مرتبط :

تورتایلند

 

 

 

 
 

 هتل لمریدین سامویی تایلند

 

 

این هتل 5 ستاره در سامویی تایلند دارای اتاقهای یک تخته, دو تخته , سوئیت و اتاقهای رو به ساحل میباشد . از امکانات هتل لمردین سامویی تایلند میتوان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر امکانات این هتل 5 ستاره هم شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه Dvd Player و رادیو مباشد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

تورتایلند

 

 

مراکز خرید کیش

 

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تورکیش

 

تورکیش

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بین المللى پانیذ کیش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعیت جغرافیائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هایپر مارکت و از سمت غرب پردیس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

 

هتلهای کیش

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش هتلی سه ستاره می باشد و بسیار مرتب و تمییز است و امکانات هتل تماشا کیش : تلویزیون ماهواره اى - کافى نت -  سیستم خنک کننده - لاندرى ( لباسشویی) - مینى بار -   صندوق امانات که در داخل رسپشن است. رستوران هتل تماشا کیش زیبا و تمییز می باشد و با غذاهای لذیذ  و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل تماشا کیش دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی هم می باشد

آدرس هتل تماشا کیش :جزیره زیبای کیش - میدان امیر کبیر

 

 

مطالب مرتبط :

 

تورکیش

تورکیش

 

 

هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بیلیارد، سونا، استخر، جکوزى، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه مردانه، کافى شاپ، کافى نت، فروشگاه، سالن همایش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رایگان، سرو میوه و آب معدنى رایگان، استفاده از اینترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رایگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

تورکیش

تورکیش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hotel darush kish

 

هتل داریوش کیش در جزیره کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بوسیله حسین ثابت بنا سرمایه گذاری شد . هتل داریوش کیش با طرح های تخت جمشید ساخته شده است . هتل دارای دو نمای بیرونی رو به دریا و رو به باغ می باشد. به زیبایی و جذابیت هتل اضافه شده است . امکانات هتل داریوش کیش اتاق بیلیارد , لاندری , مینی بار , کافی شاپ , سالن کنفرانس , صندوق امانات , گشت سیاحتی جزیره و بازار , کافی نت ,  سالن بدنسازی و ترانسفر می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. اقامت در هتل داریوش کیش لحظاتی خوش را برای مسافران همراه دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

تورکیش

تورکیش

 

 

 

 

 

 

 

Hotel shayan kish

از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش هتل شایان کیش می باشد . هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده، سوئیتهای رویال و ساحلی، رویال، اتاقهای هتل بسیار زیباو لوکس می باشند و روبه جزیره و دریا هستند. امکانات هتل شایان کیشآرایشگاه، رستورانهای ایرانی و فرنگی با طراحی زیبا، کافی شاپ , سالن کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ ویژه هتل ، خشکشوئی و لباسشویی همچنین امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مراکز خرید و دریا را دارد و خدمات پذیرائی بسیار مناسب برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. به خاطر موقعیت مکانی که در مراکز اطراف سیاحتی کیش چشم انداز بسیار زیبایی دارد و دسترسی آسانی به ساحل دریا دارد . فرودگاه کیش با هتل شایان کیش 7 km و تا دورترین مراکز خرید و تجاری 3 km فاصله دارد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

تورکیش

 

تورکیش