تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

تور کیش,تور دبی,تور مالزی,تور آنتالیا,تور ترکیه

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

این هتل پنج ستاره یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتلها در جزیره کیش است. این هتل شامل  صد و نود و پنج  اتاق مجهز، سوئیتهای رو به ساحل،اتاقهای روبه دریا و سوئیتهای معمولی است و دارای امکاناتی از قبیل :کافی نت و گیم نت، کافی شاپ، آرایشگاه،رستورانهای ایرانی و فرنگی، سالنهای کنفرانس، پارکینگ اختصاصی. هتل تا فرودگاه هفت کیلومتر و تا مرکز تجاری سه کیلومتر فاصله دارد .

آدرس:میدان ساحل-جنب اسکله قدیم

عکسها و تصاویر هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش

دیدینهای مشهد

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد



بوستان بسیج مشهد مکانی تفریحی می باشد که  در شمال‌شرقی شهر مشهد و در 100 متری کمربندی جاده فجر، مابین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت شانزده هکتار واقعه شده است. که در نگاه اول مانند آن می باشد که این بوستان در این مکان در برگرفته شده است.

در سال 1378 شمسی بوستان بسیج مشهد افتتاح شده است.  از خدنات بوستان بسیج مشهد می توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبک و فروشگاه اشاره کرد.  آبنمای زیبا در مرکز ین بوستان واقع شده است. پوشش گیاهی این بوستان می توان به  درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج و سرو و درختچه‌های تزیینی اشاره کرد.

 

 تورهای لحظه آخری مشهد

 

پارک جنگلی طرق مشهد

 

 

 

پارک جنگلی طرق مشهد



پارک جنگلی طرق دارای وسعتی معادل 186 هکتار می باشد. این بوستان طبیعی در بزرگراه شهید کلانتری در حاشیه میدان غدیر قرار دارد. با وجود انواع گونه‌های گیاهی جنگلی و درخت های مختلف جاذبه مطلوبی را برای گردشگران به وجود آورده است.
از انواع درخت های پارک جنگلی می توان به درخت های پهن برگ، مخلوط و سوزنی برگ اشاره کرد. بیشترین نوع درخت در این پارک درخت اقاقیا و زبان گنجشک می باشد. از دیگر درختان این پارک جنگلی می توان به  افرا، نارون چتری، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، ارغوان، کاتالپا، سپیدار و سیب اشاره کرد که تعداد این درخت ها نسبت به دیگر درختان کمتر می باشد.

 

 تورهای لحظه آخری مشهد

 

بنای هارونیه مشهد

 

 

 

بنای هارونیه مشهد

 

 

 


بنای هارونیه مشهد مکان تاریخی است که در شش صدمتری  آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی واقعه شده است. این مکان تاریخی انحصاران مقبره ای بوده است که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران در آن زمان ساخته شده است. در کنار این مکان سنگ مشکی موجود است که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن های 7 تا 8 هجری قمری میزیسته است. بنای هارونیه مشهد در مرکز شهر طوس واقعه شده است, شکل این بنا مکعب شکل بوده است. بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی بی مانند می باشد. این بنا در بیست و پنچ کیلومتری  جاده ی مشهد قرار دارد. بنای هارونیه مشهد مدتی نیز خانقاه بوده است.

 

بنای هارونیه مشهد

 

تورهای لحظه آخری مشهد

پارک آبی مشهد

پارک آبی مشهد

 

پارک آبی مشهد که بیشتر به نام سرزمین موجهای آب شناخته می شود یکی از بزرگترین پارک های آبی در خاور میانه شناخته می شود. پارک آبی چه از لحاظ بزرگی و چه سرپوشیده بودن در خاورمیانه تک و بی نظیر می باشد. همچنین این پارک در میان کاملترین پارک های آبی می باشد. این مکان محیطی خوب و آرام را برای افراد به وجود آورده است. لازم به ذکر است که با توجه به امکانات تفریحی بالای پارک آبی, این مکان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می شود. از امکانات تفریحی این پارک می توان به سرسره موج, استخر شنا, سونا, جکوزی ,سرسره تاپسی(Topsy Turvy) اشاره کرد.

 

 

هتل های مشهد

هتل کیانا مشهد

این هتل یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 91 تاسیس گردیدهتل دارای سالن بزرگ با 110 واحد است که 61 اتاق دو تخته و 44 اتاق سه تخته و 5 آپارتمان است.هتل دارای مجموعه آبی است و هتل آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل های مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

 

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

این هتل 4 ستاره از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم است.هتل در اواخر سال هشتاد و نه بنا شد .دارای امکاناتی از قبیل اینترنت،رستوران،نمازخانه،لابی،کافی شاپ،تلویزیون با ماهواره،یخچال و سوئیت است هتل جواد در خیابان امام رضا واقع شده است

هتل های مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل الماس مشهد

 هتل الماس مشهد

این هتل 4 ستاره در خیابان امام رضا و در مجاورت حرم مطهر با فاصله 5 دقیقه واقع شده است.هتل دارای صدو شصت اتاق متنوع و مجهز است با تمام امکانات رفاهی و فضایی زیبا و دلنشین.هتل دارای امکانات دیگر از قبیل استخر،اسپا و ماساژ،صرافی،سالن زیبایی،رستوران،اتاق بازی مخصوص کودکان،کتابخانه ،فست فود و چشم انداز زیبا به حرم در طبقه ی هشتم نیز هست.برای کودکان سه تا شش سال نیم بها و بالای 6 کامل می باشد.

هتل های مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و مساحتی به اندازه سی و سه هزار متر مربع دارد.هتل درای صدو شصت و دو اتاق ،دوبلکس و سوئیت است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن آنفی تئاتر،اتاق جلسه و کنفرانس،محل نگهداری و سرگپرمی کودکان،سالن بدنسازی و بیلیارد،استخر،سونا و سالن بدنسازی است.

هتل های مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل های استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول در چند قدمی میدان تقسیم و خیابان استقلال که دارای  بوتیک های متنوع و در 3 کیلومتری این هتل کاخ"تاپکاپی"مسجد کبود و بازار بزرگ شهر واقع شده است.

از امکانات رفاهی این هتل می توان استخر سرپوشیده مجلل و استخر مخصوص کودکان,سالن تناسب اندام, حمام سنتی و ترکی  ومحله ای مخصوص کشیدن سیگار اشاره کرد. میهمانان می توانند از کامپیوتر های که در محل های عمومی هتل واقع است نیزبه صورت رایگان استفاده کنند.

 

معرفی استانبول

 

 

 

استانبول بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی و اقتصادی  کشور ترکیه است. شهر  کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقعه شده است.  استانبول اولین شهر بزرگ در  جهان است که بین  دو قاره واقعه شده است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا شاخاب در استانبول  قرار دارد و همچنین استانبول در سال 2010 به عنوان کلان شهر پایتخت فرهنگ اروپا  انتخاب شده‌است. از لحاظ تعداد توریستان خارجی جزء 3 شهر توریستی اول  جهان به شمار میرود.

 

 

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

 

 

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول در نزدیکی میدان پر رفت و آمد تقسیم است و از این رو افراد می توانند به راحتی از ایستگاهای مترو استفاده کنند.

از امکانات رفاهی این هتل نیز می تواند به استخر روباز, تراس آفتابگیری, استخر آبگرم ویژه, ماساژ,درمان های طبی,سونای سوئدی و حمام بخارهای اصیل ترکی اشاره کرد. رستوران زعفران نیز با 7 منوی غذای متفاوت و فوق العاده ارائه میدهد و میهمانان می توانند از غذاهای بین المللی و سنتی ترکی لذت ببرندو ازچشم انداز های زیبای رستوران نیز بهره ببرند.

 

 

هتل تیتانیک پرت باکیرکی استانبول

 

 

 

هتل تیتانیک پرت باکیرکی استانبول

 

هتل تیتانیک پرت باکیرکی استانبول دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سرپوشیده (تمام فصل) وماساژ می باشد. همچنین در صورت نیاز مشتریان ماشین کرایه داده می شود.

 

 

 

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش



هتل صدف کیش دارای امکاناتی از قبیل : سالن کنفرانس , اتاق بیلیارد , کافى نت , اتاق بازى کودکان , سالن زیبایى بانوان , کافى شاپ لابى , کافى شاپ واقع در قله کوه نور , کافى شاپ فضاى باز کوه نور , روم رویس ۲۴ ساعته , لاندرى , مینى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سیاحتى جزیره , گشت بازارها می باشد.


عکس هتل صدف کیش


عکس هتل صدف کیش


عکس هتل صدف کیش

آدرس: میدان امیر کبیر- هتل صدف
تلفن:4420590- 

هتل داریوش